Wij zijn The Touchables, een stichting opgericht door verschillende mensen uit het bedrijfsleven die het verschil willen maken op gebied van Customer Experience. 

 
 

Stichting The Touchables

Zo is onze stichting ontstaan met o.a. Wendy Freriks als voorzitter en Albert Akkermans als de founding father. Eind 2017 nemen we afscheid van een deel van het originele bestuur en gaan we verder met een grotendeels nieuw team. 


Lees meer over onze ambitie

Achtergrond

Begin 2014 is er op initiatief van Albert Akkermans een groepje enthousiaste aanhangers van het 9+ gedachtegoed van Altuïtion gaan brainstormen. Doel was om een vorm te vinden hoe wij het gedachtegoed (het excelleren in emotionele klantbeleving om klantloyaliteit te realiseren) verder zouden kunnen verspreiden om organisaties hiermee te inspireren. 

Graag stellen we jullie voor aan het huidige bestuur van The Touchables. Neem vooral contact met ons op voor vragen, opmerkingen of gewoon om te sparren over klantbeleving en inspiratie. 
 

Josée Blanken,
Voorzitter

Josee.jpg

 

"Be the reason someone feels welcome today."

Na een prachtige loopbaan van ruim 20 jaar in de uitzendbranche, ben ik in 2016 gestart als zelfstandig ondernemer en werk ik met veel plezier als interim manager, trainer en coach. Mensen maken resultaten en ik ben gefascineerd in het gedrag van mensen binnen organisaties en werk aan bewustwording van eigen gedrag en de ander! Buiten winnen is binnen excelleren en het verschil maak jij. Authentiek jezelf zijn en oprechte interesse tonen in de ander zorgt voor de optimale klantbeleving. Ik lever graag mijn bijdrage aan meer hartelijkheid binnen BV Nederland en daarom mijn keuze voor The Touchables. Ik kijk uit naar onze kennismaking en samenwerking. En ik ben benieuwd op welke wijze The Touchables van betekenis kan zijn voor jou en je organisatie. Heb je vragen, opmerkingen, ideeën, deze zijn welkom. Eén belletje of berichtje is voldoende of spreek ons aan op 1 van de events. Tot snel!

Contactgegevens: www.betrokkenheidwerkt.nl | LinkedIn


Nanda Idink,
Communicatie

Nanda_Idink.JPG

"A brand is a product of a thousand small gestures. " Michael D. Eisner, Former CEO Disney

 

De afgelopen 20 jaar heb ik gewerkt voor lokale en internationale bedrijven, zowel grote multinationals als lokale reclamebureaus. Wat mij duidelijk is geworden, is dat het product of de dienst gewoon goed moet zijn, het verschil wordt gemaakt door mensen en hun benadering naar de klant. Als Communicatie-Architect hou ik me bezig om sterke, menselijke merken te bouwen. Wat maakt nou dat je je op de ene plek meteen thuis voelt en bij de andere zo snel mogelijk weg wilt gaan? Dat heeft alles te maken met emotionele klantbeleving en de communicatie. Samen met The Touchables zorgen we ervoor dat onze (aspirant) leden ervaren hoe bedrijven omgaan met klantbeleving. En we geven ze een kans mee te denken met organisaties, zodat hun merk een thuis voor hun klanten wordt. Dat word ik blij van.

Contact: www.communicatiearchitect.com | LinkedIn


 

 

Als ontwerper kijk ik door de bril van de gebruiker. Hoe ervaart hij zijn fysieke en digitale omgeving, het product, de dienst. Voor gebruikers is dit één totale holistische ervaring en geen gescheiden gebieden. Deze totaal ervaring vernieuwen en verbeteren is een mooie droom, maar complex en moeilijk te realiseren. Om dit te bereiken heb ik in mijn VanBerlo periode gewerkt aan een complete methodiek die van customer insights tot een vernieuwende product-dienst combinatie leidt. Bij Sioux houd ik mij vooral bezig met de employee experience. Goede mensen zijn in de high-tech sector de key succes factor. Het merk speelt daarin een cruciale rol. Ik ben bij The Touchables altijd bijzonder geïnspireerd geraakt door de andere manier van denken en redeneren van de andere leden. Dat is ook de reden dat ik mijn bijdrage wil leveren aan het bestuur opdat we met vernieuwd elan weer mooie en inspirerende ontmoetingen kunnen creëren.

Contact: LinkedIn

Mark Hoevenaars
Financiën

Mark Hoevenaars.jpg

Maarten v/d Velden, 
Leden experience

Maarten van der Velden.jpg

 

"The customer's perception is your reality."

Na de Frederik Muller Academie ben ik werkzaam geweest als zelfstandig uitgever en daarna bij verschillende uitgeverijen zoals Reed Elsevier, NRC Handelsblad en nrc.next. Op dit moment ben ik Director Business Development bij Sumis Company en houd ik mij dagelijks bezig met change management binnen marketingafdelingen. Klantbeleving, intern en extern, op strategisch, tactisch en operationeel niveau is een dagelijkse onderwerp in mijn werk. In mijn vrije tijd coach en coördineer ik het jeugdhockey bij de plaatselijke hockeyvereniging. Ik vind het leuk om mensen met elkaar te verbinden. Sinds mijn eerste kennismaking met The Touchables in 2014 draag ik onze groep een warm hart toe en ben er dan ook trots op om nu één van de motoren in onze Touchables organisatie te kunnen zijn.

Contact: LinkedIn