Sinds 2014 verbindt onze stichting The Touchables bedrijven en professionals die zich inzetten voor optimale klantbeleving. Wij geloven dat je customer experience moet ervaren. Daarom organiseren we exclusieve “kijkjes in de keuken” bij een grote diversiteit aan bedrijven en organisaties. Zo zijn we al geweest bij Ricoh, Tesla, AFAS, AEGON, Coolblue, Hilton en Miele. 

Onze leden zijn allemaal werkzaam in zakelijke dienstverlening en in uiteenlopende sectoren die varieren van luchtvaart tot hospitality Wij hebben echter allemaal 1 ding gemeen: we proberen allemaal emotionele klantbeleving voorop te zetten in onze eigen werkomgeving en willen anderen inspireren om hetzelfde te doen, door het organiseren van inspiratiesessies en challenges.

 
 Inspiratiesessie bij Tesla

Challenges

Voor deze sessies zijn we te gast bij bedrijven die de klant centraal stellen in hun bedrijfsvoering, maar daarbij tegen dilemma’s oplopen. Tijdens de challenge worden onze leden bijgepraat over de context waarbinnen het bedrijf opereert en de uitdagingen waar het tegenaan loopt. Vervolgens gaan ons ledenpanel in kleine groepen uiteen en genereren inspirerende en verrassende ideeën of oplossingsrichtingen voor de gepresenteerde dilemma’s. Een constructieve brainstorm en discussie is het vervolg. Het doel is om het bedrijf vooruit te helpen en aan te moedigen. Deze challenges zijn alleen toegankelijk voor leden en voor een beperkt aantal deelnemers. Zo is een challenge leerzaam voor elk individu.

Een inspiratiesessie of challenge bij jouw bedrijf?
The Touchables, en onze leden, zijn nieuwsgierig, gedreven en prikkelend. Wil je dit als bedrijf een keer ervaren? Nodig ons uit voor een challenge of inspiratiesessie. Tijd om te ervaren, mee te denken en elkaar te inspireren! Zo maken wij samen klantbeleving tastbaar.

Onze Werkwijze

We organiseren minimaal 6 inspiratiesessies per jaar. Deze events zijn inclusief in het lidmaatschap. Hiernaast bieden we ook challenges aan om mee te denken met bedrijven over hoe zij hun klantbeleving kunnen optimaliseren.

Inspiratiesessies

Hierbij laten onze leden zich inspireren door een bijzondere spreker, die in zijn of haar bedrijf of sector als koploper op het vlak van klantbeleving wordt gezien. Deze sessies zijn dus een goede mogelijkheid om jezelf te verrijken. En natuurlijk ontmoet je andere leden met wie je ideeën kunt uitwisselen. Tijdens deze sessie wordt er ook een vraagstuk voorgelegd waar we over kunnen meedenken. 
Voor deze sessies geldt vol is vol - introducés zijn welkom en betalen een bijdrage van €50,-. Deze wordt vergoed wanneer ze lid worden.
Bekijk onze agenda of word lid - zo blijf je op de hoogte.

 

Welke bedrijven hebben ons al geïnspireerd?

In de afgelopen 3 jaren zijn we al op veel plekken geweest. Zie hieronder de lijst van bedrijven. Lees onze blogs om een impressie te krijgen van de afgelopen sessies en challenges! 

 

The Grand Hotel (inspiratiesessie)

DNB, Amsterdam (challenge)

Houben Worstenbrood bij Sioux (inspiratie en kick-off 2018)

Lloyd Hotel & Cultural Embassy (challenge)

HP Inc (inspiratiesessie)

Tribes Utrecht (challenge)

The Customer Experience Game (challenge)

AFAS, Leusden (inspiratiesessie)

Amstel Hotel, Amsterdam (inspiratiesessie)

Oger, Amsterdam (inspiratiesessie)

Tesla Motors, Tilburg (inspiratiesessie)

Restaurant Parkheuvel, Rotterdam (challenge)

Aegon, Den Haag (inspiratiesessie)

Steven Jobs School, Amsterdam (inspiratiesessie)

T-Mobile, Den Haag (inspiratiesessie)

Walibi Holland, Biddinghuizen (challenge)

Gazelle, Amersfoort (challenge)

De Bijenkorf, Amsterdam (challenge)

Miele, Vianen (challenge)

Hilton, Rotterdam (inspiratiesessie)

Coolblue, Rotterdam (inspiratiesessie)

Rabobank, ’s-Hertogenbosch en Omstreken (challenge)

Ricoh, ’s-Hertogenbosch (challenge)