Header.png

Wij maken klantbeleving tastbaar

 

Wij zijn The Touchables, een stichting van en voor professionals die inspiratie delen op het gebied van emotionele klantbeleving. 

Wij geloven dat emotionele klantbeleving centraal zou moeten staan in iedere organisatie, van klein naar groot, van B2B tot B2C in alle sectoren. Want een bedrijfscultuur waarin de tevredenheid van de klant leidend is,  draagt uiteindelijk bij aan het plezier en de betrokkenheid van medewerkers. Wij geloven dat je customer experience moet ervaren. Daarom organiseren we exclusieve “kijkjes in de keuken” bij een grote diversiteit aan bedrijven en organisaties: van Amstel Hotel en Coolblue tot Tesla en AFAS.

 

We maken klantbeleving tastbaar

We zijn er voor bedrijven en professionals die we verbinden met elkaar tijdens inspiratiesessies en challenges. Door continu te bouwen aan onze contacten en het aanbod, hopen we onze leden en het Nederlandse bedrijfsleven te inspireren en uit te dagen om de klant en hun customer experience écht centraal te zetten. Wij bieden geen eenmalige sessies maar een gedreven omgeving waar wij elkaar en anderen blijven raken. 

The Touchables, en onze leden, zijn nieuwsgierig, gedreven en prikkelend. Ons panel geeft en deelt inzichten door kritische vragen te stellen en onbevangen mee te denken. Zo brengen we Customer Experience onder de aandacht en maken we klantbeleving tastbaar.

Houd onze agenda in de gaten, eind juni zijn we te gast bij The Grand en we hebben na de zomer het Customer Experience Game bij Rever Interieur op de planning staan. Meer informatie over toekomstige events bij Makro en Skillstown volgt in het najaar. 

Kom naar onze events of lees onze blogs over eerdere activiteiten.