The Touchables kick-off 2018

Touchables_Houben.jpg

Op 5 februari 2018 waren we met een mooie groep van leden en introducés bij Sioux in Mijdrecht. Hier presenteerde The Touchables de plannen en ambitie voor de komende jaren, heeft de officiële bestuurswisseling plaatsgevonden en mochten we Bart Houben van Houben Worstenbrood ontvangen. 

Wat een mooi en (h)eerlijk verhaal: 4 jaar geleden is Bart Houben teruggegaan naar zijn roots - zijn opa en vader waren bakker. Als echte Brabander wilde hij "echte" Brabantse worstenbroodjes gaan maken. Wat begon als een mooi idee is uitgegroeid tot hét merk in worstenbroden: Houben. Een winkel, diverse foodtrucks, distributie via de grote groothandels zoals Sligro en mooie partnerships om gezondere snacks te ontwikkelen in de sportwereld en bedrijfskantines. Dit past allemaal binnen het motto van Houben: "altijd genieten". Want een worstenbroodje hoeft niet standaard te zijn: een vegetarische variant, een gezonde sportvariant en een Halal variant met lam: de mogelijkheden zijn eindeloos. En wat ons betreft (want wij hebben ze mogen proeven), de ene is nog lekkerder dan de andere! 

Maar hier houdt het mooie verhaal niet op. Houben Worstenbrood wordt gemaakt door gepassioneerde gepensioneerden. En de handling en hulp in de winkel in Eindhoven wordt ook gedaan door gepassioneerde medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt of daklozen. Dus...niet alleen heerlijke broodjes, maar vooral ook eerlijk. En dan smaakt alles nog beter :)

Voor meer informatie: houbenworstenbrood.nl

Feb 2018, Nanda Idink, The Touchables