Challenge restaurant Parkheuvel

Op 28 januari waren wij te gast bij sterrenrestaurant Parkheuvel. Wij werden ontvangen door de heer Joey de Kruijf, “bedrijfsleider” en de heer Daan Sloothaak, “maître”. Beide verantwoordelijk voor de dagelijkse bedrijfsvoering van Parkheuvel en tevens bewust bezig met klantervaringen. De heren vertelde over de ervaring die zij hadden met costumer-experience en hoe dit toegepast wordt in een sterrenrestaurant.

“Costumer-experience is elke dag opnieuw een stairway-to-heaven creëren voor onze gasten”

Hierop volgend werden de pijlers van Parkheuvel getoond: Hoogwaardige kwaliteit, meesterschap in kennis, toewijding, luxe en uniciteit. Deze onderdelen beschrijven de leidraad binnen de bedrijfsfilosofie van Parkheuvel.

Na de introductie is het panel aan de slag gegaan met specifieke vragen, gerelateerd aan het verbreden van de costumer-service. Verdeeld in vier groepen werd er gedacht en gesproken over innovatieve aanvullingen aan de “Touch” die Parkheuvel kan achterlaten bij toekomstige klanten.

“Alles moet uitmuntend en uniek zijn, van maandagochtend tot zaterdagavond”

Vier sprekers hebben vervolgens om beurten de ontstane ideeën van de groep gepresenteerd, waarna deze aangevuld en verbeterd werden door de gehele groep. Dit heeft geresulteerd in een aantal nieuwe pijlen voor op de boog van Parkheuvel.

“De verwachting van de klant is een groot aspect wanneer je aan de top opereert”

Na een geslaagde sessie hebben onze leden zelf de experience van Parkheuvel kunnen ervaren tijdens een uitgebreid diner.

Wilt u aanwezig zijn bij de volgende sessie? Meld u dan nu aan via de website