"Niets meer, niets minder, dan stofzuiger walhalla..."

In Rotterdam ontving Pieter Zwart, CEO van Coolblue, ons voor een inspiratiesessie in zijn verrassende kantoor. Woorden kunnen bijna niet beschrijven wat je hier tegenkomt. Wat in elk geval wel duidelijk wordt is dat het motto "Alles voor een glimlach" in alle facetten van het bedrijf wordt doorleefd.

Dat motto en de heldere keuze om in elk productsegment specialist te willen zijn, bepalen hoe het bedrijf zijn keuzes maakt. Elke productcategorie heeft dan ook zijn eigen url waarop alles over deze specifieke categorie te vinden is. Of in de woorden van Pieter Zwart: "Stofzuigerstore.nl is niets meer, niets minder dan stofzuiger walhalla...".

Onze deelnemers werd getrakteerd op een enorm inspirerend verhaal over hoe een heldere visie en strategie aan de voorkant helpen om in tien jaar een bedrijf te bouwen met bijna een half miljard euro omzet.

Dezelfde middag liepen we naar Hilton Rotterdam om daar te horen hoe de transformatie van het hotel past bij de hedendaagse filosofie van de hotelketen die wereldwijd actief is. 

En zo hebben we naast eerdere challenges vandaag onze eerste inspiratiesessie gehad. We hadden ons haast geen beter voorbeelden kunnen wensen.

Het is overigens leuk om te zien hoe divers de achtergronden van onze deelnemers zijn. Van telecom en energiemaatschappij, verzekeraar en vliegmaatschappij tot belastingdienst en uitzendorganisatie. We kijken ernaar uit om hiermee een mooi, divers ledenbestand op te bouwen. Wie sluit zich aan?