Back to All Events

Lexus inspiratiesessie en boekpresentatie

  • Lexus Amsterdam 8 Pieter Braaijweg Amsterdam, NH, 1099 DG Netherlands (map)

Dinsdag 12 maart zijn we te gast bij Lexus Amsterdam. In deze mooie vestiging van Lexus worden we ontvangen door Lex van den Elsen en Marieke van der Laan voor een inspiratiesessie van formaat. Niet alleen maken we kennis met de schrijfster van "Positief Verrast", maar worden we meegenomen in het inspirerende en bijzondere verhaal achter de totale Customer Experience van Lexus. En kunnen we het in levende lijven ervaren in de showroom. Een exclusief kijkje in de keuken, bij een wereldwijd voorbeeld op gebied van optimale klantbeleving.

Het programma:

15:15 - 15:30 Ontvangst bij Lexus Amsterdam
15:30 - 16:00 Welkom en boekpresentatie Marieke van der Laan
16:00 - 16:45 Rondleiding met achtergrond showroom
16:45 - 17:30 Presentatie Lex van den Elsen – CX strategie Lexus 
17:30 - 18:00 Afsluiting met borrel

Over Lexus en Lex van den Elsen

Lexus is sinds 1989 de naam van de luxedivisie van het Toyota-concern. In Nederland wordt Lexus geïmporteerd door Louwman. Mede vanwege de hybride modellen heeft Lexus in een relatief korte tijd een enorme groei doorgemaakt. En scoren de dealers ongelooflijk hoog op gebied van klanttevredenheid, namelijk 9,2. Een aanpak om van te leren - en wij krijgen het tipje van de sluier tijdens deze inspiratiesessie. 
Lex van den Elsen wordt als Louwman ambassadeur vaak gevraagd als spreker over klantgericht denken en werken. En over The Toyota Way, de inspirerende managementbeginselen van Toyota. Als geen ander weet hij te enthousiasmeren en zaken in beweging te brengen. Lex neemt ons mee in de cultuur van het Toyota concern en specifiek hoe zich dit vertaalt naar het merk Lexus. En hoe belangrijk het toppunt van Japanse gastvrijheid ("Omotenashi") centraal staat in de CX van Lexus.

Over Marieke van der Laan

Marieke van der Laan is de schrijfster van “Positief verrast” - waarin ze de Customer Delight strategie toelicht aan de hand van concrete en inspirerende voorbeelden in de wereld van ultieme customer experience. Iedere ondernemer, groot en klein, wil klanten die enthousiast zijn en keer op keer weer terugkomen. Het is mogelijk om dit te realiseren, samen met jouw team. Marieke behandelt 8 praktische instrumenten die input geven om de Customer Delight strategie succesvol te implementeren in je eigen organisatie. Lexus is ook een voorbeeld in haar boek. Tijdens de presentatie zal Marieke meer achtergrond bieden - de instrumenten en de modellen kunnen jullie nog rustig nalezen: alle deelnemers krijgen het boek mee.

We zijn van harte welkom met 20 deelnemers. De plaatsen zijn dus beperkt - bedrijfsleden kunnen helaas met maximaal 2 mensen deelnemen, en we hebben maar een paar plaatsen voor introducés. Introducés betalen maar €50,-. En word je lid, dan krijg je je inschrijfgeld terug. Schrijf je snel in!

Earlier Event: January 17
Makro Challenge en proeverij
Later Event: May 14
DAS Experience & Challenge