Back to All Events

SkillsTown Challenge: CX in een online leeromgeving

  • SkillsTown 31 Bogert Eindhoven, NB, 5612 LX Netherlands (map)

Customer experience en online leren met SkillsTown

Op 13 december nemen we een kijken bij grootste online opleider SkillsTown. Misschien niet bekend, maar velen van jullie zijn mogelijk al in contact gekomen met de online opleidingen die aangeboden worden via je werkgever in een eigen gebrande omgeving. Deze worden vaak mogelijk gemaakt door SkillsTown.

Communicatie manager Remy van Beek vertelt hoe er bij SkillsTown wordt ingespeeld op Customer Experience. Door onder andere de lancering van een escape room en het uitgeven van eigen boeken geven zij een unieke ervaring aan zowel medewerkers als klanten. Een thema dat momenteel bij SkillsTown centraal staat, zijn de 21st century skills.

In deze middagsessie laat SkillsTown zien hoe zij inspelen op een actueel thema én een optimale beleving voor zowel medewerker als klant neerzet. De Challenge wordt nog nader ingevuld - maar hoe dan ook: het wordt een leerzame ervaring.

Kortom, een inspiratiesessie om niet te missen. Er zijn max. 24 plekken beschikbaar, dus in eerste instantie is dit event alleen open voor leden en max 2 plekken voor onze businessleden. Als lid kan je kiezen om de escape room (maar 6 plaatsen) te doen of mee te denken aan de challenge. We combineren het ook met een borrel om het afgelopen jaar samen af te sluiten. 

Voorlopig programma:

15:00 uur – Opening door Matthijs Akkenaar, commercieel directeur SkillsTown

15:30 uur – Het SkillsTown DNA door Remy van Beek, communicatie manager SkillsTown

16:15 uur – Pauze

16:30 uur – Groep 1: Escape Room 21st century skills

16:30 uur – Groep 2: Challenge SkillsTown

17:30 uur – Plenaire afsluiting

18:00 uur – Mix & mingle met een hapje en drankje

De groep wordt om 16:30u in tweeën opgesplitst. Een klein deel zal deelnemen aan de escape room (maximaal 6 personen) en het andere deel zal aan de slag gaan met de Challenge van SkillsTown.



Over SkillsTown

Zodra je het kantoor van SkillsTown binnenloopt, weet je dat customer experience één van de belangrijkste pijlers is bij SkillsTown. De vriendelijke receptioniste, hun futuristische inspiratie ruimte en de lachende gezichten op kantoor. Als online opleider is SkillsTown al meer dan 5 jaar de koploper als het gaat om online educatie bij organisaties. Met klanten als Hema, Young Capital, Fontys, ROC, Provincie Noord Brabant, de Koninklijke Bibliotheek en Corendon zijn zij de grootste online opleider van Nederland. Ze bieden onder andere webinars, e-learning, scans en micro-cursussen op het gebied van 21st century skills en branche specifieke content.

Meer informatie: www.skillstown.nl / Youtube

Earlier Event: November 21
Nederlandse Spoorwegen Inspiratiesessie
Later Event: January 17
Makro Challenge en proeverij