Back to All Events

Nederlandse Spoorwegen Inspiratiesessie

  • NS Het Trefpunt 100 Laan van Puntenburg Utrecht, UT, 3511 ER Netherlands (map)

Op 21 november zijn The Touchables uitgenodigd in 'Het Trefpunt' op het hoofdkantoor van NS in Utrecht voor een inspiratiesessie over 'de transformatie naar klantgericht denken en handelen’.

Waarde toevoegen betekent er echt zijn voor je klanten op het juiste moment, dat kun je alleen als weet wat hun behoeften zijn. Klantgericht denken en handelen is bij de Nederlandse Spoorwegen sterk in ontwikkeling. Hoe maakt NS de transformatie naar emotionele waarde creatie in een functionele organisatie met ruim 36.000 medewerkers en voor wie spoorboekjes, techniek en dienstregelingen dagelijkse kost is? Wat is de basis van klantinzichten die hieraan ten grondslag liggen? Hoe zorg je ervoor dat je hier ook daadwerkelijk op inspeelt? Hoe zet je de mensen van NS in hun kracht om het verschil te maken naar reizigers? Gedragsverandering is hierbij cruciaal.

Pauline Bron, customer experience manager bij NS, neemt ons mee op reis in de wereld van NS en hun reizigers. Wat zijn de klantinzichten die NS als basis gebruikt? Wat zijn de behoeften van de reizigers en hoe speelt NS daarop in? En belangrijker nog... hoe operationaliseer je dit? Hoe zorg je ervoor dat dit gedrag ook bij de NS medewerkers in het DNA komt zodat het merkbaar en voelbaar wordt voor de reizigers?

Programma woensdag 21 november 2018:

14:30 uur  - Ontvangst
15:00 uur  - Start inspiratiesessie
17:30 uur  - Afronding event

Kortom, een inspiratiesessie om niet te missen. We hebben voor dit event meer ruimte dan gebruikelijk, dus breng je netwerk op de hoogte en neem introducés mee. Introducés betalen maar €50,-. Schrijf je snel in!