Back to All Events

Inspiratiesessie ING

Als bank ben je niet per definitie populair, hoe raak je dan toch de harten van de mensen? Egmont Phlips vertelt hoe dit op corporate level vormgegeven kan worden; voor ING en voor andere (internationale) ondernemingen.  Door zijn wereldwijde intensieve contacten met bedrijven met uiteenlopende businessmodellen ontdekte Egmont Philips vier generieke succesfactoren. Op basis hiervan heeft hij een model ontwikkeld.

Door uiteenlopende casussen te behandelen krijgen The Touchables een exclusief kijkje achter de schermen bij de succesvolle internationale ondernemingen zoals Zappos, Changi Airport, Boeing, Burj al Arab en Volkswagen. Experience wordt in de toekomst nog belangrijker in branding. Sparen en  een hypotheek afsluiten kunnen klanten overal. Voor ING en voor bedrijven wereldwijd is het noodzakelijk om integraal in te blijven zetten op een prettige beleving voor de klant.  

Programma 6 juli

14.45       Ontvangst
15.00       Welkom door Pieter van der Werf en Egmont Philips, gevolgd door korte introductie aanwezigen
15.15       'Achter de schermen bij world class customer experiences: het geheim van het succes is...' door Egmont Philips
16.00       'Het belang van customer Experience in een digitaliserende wereld...' door Pieter van der Werf
16.45       Rondleiding kantoor met aansluitend borrel.

 Adres: Houtplein 9, 2012 DD in Haarlem

Aanmelden: www.aanmelden-touchables.nl

Earlier Event: June 23
Inspiratiesessie Amstel Hotel
Later Event: November 17
The Customer Experience Game