Back to All Events

The Customer Experience Game

De bedrijfsmatige reis naar klantgerichtheid kent vele valkuilen én kansen. Klantgericht leiderschap is een belangrijke versneller in deze reis. Daarvoor is kennis, drive en inspiratie nodig. Nienke Bloem ccxp wordt vaak als spreekster ingehuurd, voor een keynote of workshop. Om hier beleving en fun aan te voegen heeft ze samen met Babs Asselbergs de Customer Experience Game ontwikkeld. Het spel waarbij in de boardroom gelachen, gestreden en geleerd wordt over klantgerichtheid.

Deze middag is voor jou DE KANS om dit nieuwe spel te spelen en je zo te verdiepen in Customer Experience theorie én praktijk met behulp van Gaming principes. Daarna wordt jouw hulp gevraagd. Welke feedback heb jij om het bedrijfsmatig nog beter te doen? The Touchables heeft de primeur van The Customer Experience Game!  

Programma 17 november
14:30   Inloop en koffie
15:00   Welkom door onze host bij Ricoh – Wendy Freriks
15:10    Introductie The Customer Experience Game – Nienke Bloem
15:15    The Game Speel de Customer Experience Game en leer hoe leuk het is om écht
            aan klantgericht te werken.
16:30   De Business Challenge Wij vragen jullie hulp bij ons businessmodel en promotie.
17:30   Borrel en een groots dankjewel
18:30   Naar huis

Aanmelden
Aan deze challenge kunnen maximaal 20 personen deelnemen. Aanmelden kan hier. Leden van The Touchables gaan vanzelfsprekend voor. DEZE SESSIE IS VOL 

Earlier Event: July 6
Inspiratiesessie ING