Nederlandse Spoorwegen Inspiratiesessie
Nov
21
2:30 PM14:30

Nederlandse Spoorwegen Inspiratiesessie

Op 21 november zijn The Touchables uitgenodigd in 'Het Trefpunt' op het hoofdkantoor van NS in Utrecht voor een inspiratiesessie over 'de transformatie naar klantgericht denken en handelen’.

Waarde toevoegen betekent er echt zijn voor je klanten op het juiste moment, dat kun je alleen als weet wat hun behoeften zijn. Klantgericht denken en handelen is bij de Nederlandse Spoorwegen sterk in ontwikkeling. Hoe maakt NS de transformatie naar emotionele waarde creatie in een functionele organisatie met ruim 36.000 medewerkers en voor wie spoorboekjes, techniek en dienstregelingen dagelijkse kost is? Wat is de basis van klantinzichten die hieraan ten grondslag liggen? Hoe zorg je ervoor dat je hier ook daadwerkelijk op inspeelt? Hoe zet je de mensen van NS in hun kracht om het verschil te maken naar reizigers? Gedragsverandering is hierbij cruciaal.

Pauline Bron, customer experience manager bij NS, neemt ons mee op reis in de wereld van NS en hun reizigers. Wat zijn de klantinzichten die NS als basis gebruikt? Wat zijn de behoeften van de reizigers en hoe speelt NS daarop in? En belangrijker nog... hoe operationaliseer je dit? Hoe zorg je ervoor dat dit gedrag ook bij de NS medewerkers in het DNA komt zodat het merkbaar en voelbaar wordt voor de reizigers?

Programma woensdag 21 november 2018:

14:30 uur  - Ontvangst
15:00 uur  - Start inspiratiesessie
17:30 uur  - Afronding event

Kortom, een inspiratiesessie om niet te missen. We hebben voor dit event meer ruimte dan gebruikelijk, dus breng je netwerk op de hoogte en neem introducés mee. Introducés betalen maar €50,-. Schrijf je snel in!


View Event →
SkillsTown Challenge: CX in een online leeromgeving
Dec
13
3:00 PM15:00

SkillsTown Challenge: CX in een online leeromgeving

Customer experience en online leren met SkillsTown

Op 13 december nemen we een kijken bij grootste online opleider SkillsTown. Misschien niet bekend, maar velen van jullie zijn mogelijk al in contact gekomen met de online opleidingen die aangeboden worden via je werkgever in een eigen gebrande omgeving. Deze worden vaak mogelijk gemaakt door SkillsTown.

Communicatie manager Remy van Beek vertelt hoe er bij SkillsTown wordt ingespeeld op Customer Experience. Door onder andere de lancering van een escape room en het uitgeven van eigen boeken geven zij een unieke ervaring aan zowel medewerkers als klanten. Een thema dat momenteel bij SkillsTown centraal staat, zijn de 21st century skills.

In deze middagsessie laat SkillsTown zien hoe zij inspelen op een actueel thema én een optimale beleving voor zowel medewerker als klant neerzet. De Challenge wordt nog nader ingevuld - maar hoe dan ook: het wordt een leerzame ervaring.

Kortom, een inspiratiesessie om niet te missen. Er zijn max. 24 plekken beschikbaar, dus in eerste instantie is dit event alleen open voor leden en max 2 plekken voor onze businessleden. Als lid kan je kiezen om de escape room (maar 6 plaatsen) te doen of mee te denken aan de challenge. We combineren het ook met een borrel om het afgelopen jaar samen af te sluiten. 

Voorlopig programma:

15:00 uur – Opening door Matthijs Akkenaar, commercieel directeur SkillsTown

15:30 uur – Het SkillsTown DNA door Remy van Beek, communicatie manager SkillsTown

16:15 uur – Pauze

16:30 uur – Groep 1: Escape Room 21st century skills

16:30 uur – Groep 2: Challenge SkillsTown

17:30 uur – Plenaire afsluiting

18:00 uur – Mix & mingle met een hapje en drankje

De groep wordt om 16:30u in tweeën opgesplitst. Een klein deel zal deelnemen aan de escape room (maximaal 6 personen) en het andere deel zal aan de slag gaan met de Challenge van SkillsTown.



Over SkillsTown

Zodra je het kantoor van SkillsTown binnenloopt, weet je dat customer experience één van de belangrijkste pijlers is bij SkillsTown. De vriendelijke receptioniste, hun futuristische inspiratie ruimte en de lachende gezichten op kantoor. Als online opleider is SkillsTown al meer dan 5 jaar de koploper als het gaat om online educatie bij organisaties. Met klanten als Hema, Young Capital, Fontys, ROC, Provincie Noord Brabant, de Koninklijke Bibliotheek en Corendon zijn zij de grootste online opleider van Nederland. Ze bieden onder andere webinars, e-learning, scans en micro-cursussen op het gebied van 21st century skills en branche specifieke content.

Meer informatie: www.skillstown.nl / Youtube

View Event →
Makro Challenge en proeverij
Jan
17
2:30 PM14:30

Makro Challenge en proeverij

Het nieuwe jaar begint goed! The Touchables zijn uitgenodigd bij de Makro in Vianen voor een Challenge met diverse proeverijtjes. Meer details volgen.

Programma donderdag 17 januari 2019:

14:30 uur - Ontvangst met koffie/thee
14:45 uur - Welkom door Makro! Hoe zorgt de Makro voor de optimale klantbeleving?
15:15 uur - Rondleiding met “proeverijtje’
16:30 uur - Het delen van bevindingen en de Challenge
17.45 uur - Afsluitende borrel met soepje en/of broodje/hapje

Kortom, een leuke en lekkere challenge. De plaatsen zijn beperkt, we hebben maar een paar kaarten voor introducés. Introducés betalen maar €50,-.



View Event →

The Customer Experience Game bij Rever
Sep
24
3:00 PM15:00

The Customer Experience Game bij Rever

HET EVENT IS VOL - HELAAS IS INSCHRIJVEN NIET MEER MOGELIJK. WIL JE OP DE RESERVELIJST? MAIL DAN NAAR INFO@THETOUCHABLES.NL


Op 24 september gaan we echt aan de slag met Customer Experience. We gaan namelijk het Customer Experience Game spelen - in de zeer inspirerende omgeving van Rever Interieurprojecten in Utrecht.

Tijdens The Customer Experience Game strijden maximaal 20 deelnemers in teams tegen elkaar en worden ze uitgedaagd op het gebied van Customer Experience. Door het onder tijdsdruk beantwoorden van vragen en uitvoeren van opdrachten, geef je de klant een stem in je team en ga je over tot actie.

Het spel wordt geleid door Babs Asselbergs, founder van The Customer Experience Game en ervaren Customer Experience specialist.

Programma maandag 24 september 2018:

15:00 uur - Ontvangst met koffie
15:30 uur - Rondleiding bij Rever
16:00 uur - Game onder leiding van Babs Asselbergs
17:30 uur - Challenge van Rever, rondom gastbeleving en ervaring met huur van externe vergaderruimtes
18:15 uur - Borrel

Over The Customer Experience Game:
Veel bedrijven willen een betere beleving bieden aan kun klanten, maar weinig bedrijven slagen daar echt in. Ze focussen te veel op techniek, interne zaken en op hun product of dienst. The Customer Experience Game laat klantbeleving leven! Deze Game leert je dat een onderscheidende en excellente beleving voor klanten én medewerkers belangrijker is dan ooit tevoren! Door vragen en opdrachten rondom je klanten, je medewerkers en je merk te beantwoorden krijg je inzicht, ideeën en inspiratie om je écht te focussen op de klant en hen een (betere & consistente) beleving te bieden.
Bovendien heb je veel lol met elkaar en leer je elkaar en elkaars kwaliteiten beter kennen.

Over Rever Interieurprojecten
Rever een full-service bureau voor interieurprojecten. Het Belevingscentrum in Utrecht is een creatieve plek waar gewerkt wordt en de ruimtes ook gebruikt worden voor bedrijven die een inspirerende vergaderruimte zoeken. Er zijn meerdere ruimtes - geschikt voor presentaties, diners of brainstormsessies.

 

View Event →
Challenge bij The Grand Amsterdam
Jun
28
3:00 PM15:00

Challenge bij The Grand Amsterdam

The Touchables nodigt haar leden en introducés voor een challenge bij The Grand in Amsterdam op 28 juni 2018. We worden gevraagd mee te denken over het volgende thema: Generatieverschillen op de werkvloer in een CX omgeving.

Over Hotel Sofitel Legend The Grand Amsterdam:
In dit iconische hotel komen traditie en moderniteit samen. The Grand ligt tussen twee lieflijke grachten in het hart van de stad, en heeft een rijke geschiedenis. Het Grand biedt vijfsterrenluxe in een unieke Amsterdamse ambiance, ingericht met Franse elegantie en grandeur. De kamers, restaurant Bridges, de feestzalen en het prachtige tuinterras boeien iedereen en verleiden hen tot een bezoek aan het hotel. Het is bekend om zijn 'Raadszaal' waar in 1966 het huwelijk van de voormalige koningin, Prinses Beatrix, werd gesloten.

Thema  van de challenge
Met alle deelnemers nemen we deel aan een brainstorm sessie over Generaties en CX: hoe werk je met verschillende generaties samen aan een optimale gastbeleving? 

Programma 28 juni 2018
15:00   Ontvangst
15:30   Aanvang met een rondleiding door het hotel
16:15    Presentatie door Remco Groenhuijzen (General Manager)
17:00   Brainstorm sessie door de deelnemers
17:45   Terugkoppeling
18:00   Borrel en afsluiting

Dit event is kostenloos voor onze leden. Introducés zijn welkom en betalen €50,-: wees er snel bij, want op is op!

View Event →
Customer.18 van Adformatie: event met korting
Jun
12
9:30 AM09:30

Customer.18 van Adformatie: event met korting

Voor de tweede keer organiseert AdfoGroep Hét Customer Experience Event: Customer.18. Een inspirerende dag vol cases, CX professionals en netwerkgelegenheid. The Touchables mag dit event met korting aanbieden: i.p.v. €399  kost het €299,-

Gebruik de kortingscode: CX-TCH-8972
 

Meer informatie: 
Customer Experience leeft bij marketeers en bedrijven. Kijk alleen al naar het sterk toegenomen aantal functienamen waarin de termen ‘journey’, ‘experience’ en ‘customer’ voorkomen. En dat geldt zelfs voor functies die in de kern helemaal geen marketingfuncties zijn. Het Customer Experience Event 2018 zet dit nieuwe ambacht in de juiste kaders. Aansprekende cases, bevlogen sprekers, voorbeeldige bedrijven en de nieuwste technologieën passeren er de revue om je in één dag weer in het hier en nu te zetten van Customer Experience.

Bezoek de site van Customer.18: www.customerexperienceevent.nl

View Event →
De DNB Experience en Challenge
Apr
25
9:30 AM09:30

De DNB Experience en Challenge

OP 25 april zijn we uitgenodigd door het experiencebureau DST voor de DNB Experience. DST heeft als motto: wij geloven in de kracht van beleving. Om merken tot leven te brengen, om een injectie te geven aan sales, om jongeren te bereiken, om complexe thematiek over te laten komen. In opdracht van De Nederlandse Bank, heeft DST het bezoekerscentrum in het nieuwe kantoor in Amsterdam ingericht. Voor het eerst opent DNB haar deuren voor het Nederlands publiek. En als leden van The Touchables mogen we dit ervaren.

Wij zullen meer horen over hoe DST zo'n experience traject aangaat en mogen het zelf beleven bij DNB. Ook worden we uitgedaagd door DST om mee te denken tijdens een korte challenge. 

Programma

09:30  Inloop met koffie/thee/koek
09:45  Start in twee groepen voor de rondleiding en presentatie
11:30    Samenkomst Koning Willem I zaal - met een lunch verzorgd door DNB
12:30   Einde van onze bijeenkomst

Dit event is gratis voor onze leden. Word je lid voor 15 april 2018, dan is dit event ook gratis. Introducés betalen €50,-: wees er snel bij, want op is op!

View Event →
Inspiratiesessie Sydney Brouwer in het Miele Experience Center
Apr
4
4:00 PM16:00

Inspiratiesessie Sydney Brouwer in het Miele Experience Center

The Touchables nodigt haar leden en introducés uit om te ervaren wat de ultieme Customer Experience is. Op 4 april 2018 ontvangen we jullie voor een exclusief event in het prachtige Miele Experience Center, waar consumenten op een zeer plezierige manier ervaren wat Miele kan betekenen voor hun huishouden. Miele verzorgt een rondleiding. Hierna spreekt Sydney Brouwer over Klantgericht Leiderschap - ook de titel van zijn nieuwe boek dat pas eind april officieel gelanceerd gaat worden! 

Sydney heeft onderzoek gedaan naar tientallen organisaties die voorop lopen op het gebied van klantgerichtheid en hun leiders. De 8 principes uit dit boek helpen leiders bij het bouwen en behouden van een klantgerichte cultuur. Deelnemers krijgen na afloop van onze inspiratiesessie een exemplaar van het boek mee naar huis.

Programma:  

16:00 - 16:30 Ontvangst met koffie
16:30 - 17:15 Rondleiding Miele Experience Center
17:15 - 18:15 Presentatie in het Theater van Sydney  Brouwer
18:15 - 19:00 Afsluitende borrel

Een speciaal event: gratis voor onze leden. Word je lid voor 20 maart 2018, dan is dit event ook gratis. Introducés betalen €50,-: wees er snel bij, want op is op!

View Event →
The Touchables 2018: hospitality voorop
Feb
5
3:30 PM15:30

The Touchables 2018: hospitality voorop

We nodigen al onze leden en introducés uit voor een middag die in het teken staat van hospitality op z'n best, in het nieuwe pand van Sioux in Mijdrecht - mooi centraal in Nederland. We hebben een prachtig programma gericht op inspiratie en netwerken. Onze ambitie is onveranderd, maar met een vernieuwd bestuur. Dit eerste event van 2018 zal,  naast een mooie ontmoeting met elkaar, in het teken staan van de officiële bestuursoverdracht en onze nieuwe kijk op The Touchables voor 2018 en verder.

Naast de ruime gelegenheid voor netwerken, hebben we ook 2 sprekers: Bart Houben, eigenaar oprichter van Houben Worstenbrood en Josée Blanken, onze kersverse voorzitter en tevens expert op gebied van gastbeleving voor een mini workshop. Mooi als wij elkaar die dag treffen, wij kijken ernaar uit.

Programma:

15:30 - 16:00 uur Inloop
16:00 - 16:10 uur Welkom bij Sioux door Mark Hoevenaars
16:10 - 16:30 uur Voorstellen nieuw bestuur en vooruitblik 2018
16:30 - 17:00 uur Bart Houben, de ultieme worstenbrood beleving
17:00 - 17:30 uur Drankje plus proeverij worstenbrood
17:30 - 18:00 uur Mini workshop door Josée Blanken
18:00 - 19:00 uur Aangeklede borrel, met uitloop.

View Event →
Challenge bij Tribes Utrecht
Jun
15
3:30 AM03:30

Challenge bij Tribes Utrecht

Tribes: kantoorplek of een levendige community?

Flexwerk plekken zijn hot - kleine bedrijven en zelfstandigen zoeken steeds vaker een kantoorplek waar ze in contact komen met andere bedrijven. In mei 2015 is Tribes begonnen met "inspiring work places for business nomads". Geïnspireerd door de gedachte dat werk efficiënter kan, maar vooral dat werken weer leuk kan worden. Een inspirerende omgeving kan de sleutel zijn die missie te laten slagen. De oprichters onderzochten de behoeften van moderne zakenmannen en –vrouwen en gebruikten deze kennis bij het ontwikkelen van het Tribes concept. Zo kregen ze een perfecte match tussen de emotionele touch en de technische touch. Iedere vestiging heeft een eigen Tribe: we nodigen jullie uit in Utrecht bij de Secoya Tribe.

Tijdens deze challenge nodigen Marc Oosterkamp van Tribes Utrecht en The Touchables jullie uit om mee te denken over de plek die Tribes in (kan) nemen in het succes en behoeften van de hedendaagse professionals. Aan de hand van 23plusOne, een branding methode op gebied van emotionele drijfveren, zullen we samen de behoeften van de Tribes community en de positie van Tribes in het landschap van kantoorplekken onderzoeken. En zo helpen we als betrokken Tribes en Touchables leden allen de vraag te beantwoorden: hoe sluit Tribes aan op de wensen van een hedendaagse working community?

Programma:

15:30 Ontvangst
16:00 Korte introductie en rondleiding
16:30 Challenge
18:00 Afsluitende borrel

Praktisch:

Er zijn 25 plaatsen beschikbaar: 15 voor The Touchables leden, inclusief introducées, 10 voor Tribes leden
Parkeren kan voor de deur

Locatie:

Tribes Utrecht Papendorp
Secoya Campus Gebouw C
Papendorpseweg 95
3528 BJ Utrecht
 

 
View Event →
Inspiratiesessie bij HP Inc
May
24
4:00 PM16:00

Inspiratiesessie bij HP Inc

Klantbeleving als enabler voor innovatie

Anderhalf jaar geleden vond de grootste bedrijfssplitsing ooit plaats in de technologie sector. Hewlett Packard (1939) splitste zich in HP Inc. en Hewlett Packard Enterprise. Daarmee ontstond met HP Inc. de ‘grootste start-up’ aller tijden. Een kans om de organisatie hernieuwd te profileren en een frisse cultuur te realiseren. Sinds de start van HP Inc. is het bedrijf in dalende markten gegroeid en heeft het grote innovaties gedaan in 3D-printing en immersive computing. Centraal in het succes van HP staan, naast de medewerkers, partners en uiteraard klanten. Daarom heeft HP haar partners en klanten zoveel mogelijk betrokken in het transformatie process. In deze inspiratiesessie zullen Managing Director Rob Idink en Communications Manager Herbert Wormgoor ons meenemen in de reis van de splitsing, de kick-off en de verdere transformatie. Een reis van betrokkenheid en binding en van positieve energie en in toenemende mate het benaderen van zakelijke klanten als consument.

Onderdeel van deze sessie is tevens een rondleiding in het HP Customer Welcome Center waar HP naast de nieuwste printers en computers een aantal innovaties zal laten zien: Personalized mass printing (Coca Cola, Tony Chocolonely); 3D printing (HP Multi Jet Fusion); HP Sprout, hoe een 3D computer een totaal nieuwe ervaring schept voor uiteenlopende sectoren, van onderwijs, gezondheidszorg en retail. Deze sessie draait om innovaties om verrassende ervaringen te creëren: dit willen jullie toch ook beleven?

Programma:

16:00 Ontvangst
16:30 Inspiratiesessie inclusief rondleiding
18:00 Afsluitende borrel

Praktisch:

- Er zijn 25 plaatsen beschikbaar voor The Touchables leden, inclusief introducées
- Parkeren kan voor de deur

Locatie:

HP Inc
Startbaan 16
1187XR Amstelveen

 
View Event →
GECANCELLED: Challenge bij Ahrend
Mar
15
3:00 PM15:00

GECANCELLED: Challenge bij Ahrend

Hoe kan Ahrend nog meer beleving creëren in de kantooromgeving?

Wij zijn uitgenodigd door Ahrend in het Ahrend Inspiration Centre in Amsterdam. Ahrend is een totaalinrichter van inspirerende werkomgevingen waar je energie van krijgt. Ahrend creëert office lifestyles voor een grote diversiteit aan werkplekken, ontvangst- of vergaderruimtes. Wij mogen als Customer is King panel meedenken om beleving nog meer voorop te zetten. Hoe kan Ahrend nog meer beleving creëren in de kantooromgeving?

Helaas is deze challenge gecancelled.

 

 

 

 

View Event →
Challenge bij Lloyd Hotel in Amsterdam
Jan
26
5:00 PM17:00

Challenge bij Lloyd Hotel in Amsterdam

‘Hoe kunnen we de 1 tot 5 sterren ervaring voor, tijdens en na het verblijf verbeteren?’

Lloyd Hotel & Culturele Ambassade is het eerste 1 tot 5 sterren hotel ter wereld. Alle 117 kamers zijn uniek. In de praktijk blijkt het een hele uitdaging te zijn om verwachtingen van gasten te managen en te overtreffen. Hoe breng je dit concept over via verschillende kanalen die hier niet op zijn ingesteld en hoe informeer je gasten?

In deze challenge ervaren we eerst de diversiteit in het hotel. Daarna zullen we met elkaar in 3 rondes deze uitdaging aan te gaan. Leden gaan voor, introducés zijn welkom als er nog plaats is.

Voorafgaand aan deze challenge vindt de ledenvergadering plaats (van 16:00 - 17:00). En voor degene die nog meer willen ervaren, wordt er vanaf 19.00 uur, tegen een vriendelijke tarief van € 35,- een 3-gangen diner inclusief 3 drankjes aangeboden in het Lloyd Restaurant. 

Op het aanmeldformulier kan je voor alle drie de onderdelen apart opgeven. 

Wanneer
Donderdag 26 januari 2017, 17.00 – 19.00 uur
Diner: 19:00 (eigen kosten - apart aanmelden)

Locatie
Lloyd Hotel & Cultural Embassy
Oostelijke Handelskade 34
1019 BN Amsterdam 

 
View Event →
Ledenvergadering The Touchables bij Lloyd Hotel
Jan
26
4:00 PM16:00

Ledenvergadering The Touchables bij Lloyd Hotel

We nodigen graag onze leden uit bij het Lloyd Hotel & Culturele Ambassade in Amsterdam. Voorafgaand aan de challenge van het Lloyd Hotel willen we jullie bijpraten over The Touchables: tijd voor reflectie, maar vooral tijd om jullie op de hoogte brengen onze plannen - en daar willen we graag jullie mening over.

Na de challenge van Lloyd Hotel is er ook een mogelijkheid tot dineren bij Lloyd Hotel. voor een zeer vriendelijke prijs. Een 3-gangen diner, inclusief 3 drankjes voor Euro 35,- p.p.. Dan is er echt tijd om elkaar beter te leren kennen.

Op het aanmeldformulier kan je voor alle drie de onderdelen apart opgeven. 

Wanneer
Donderdag 26 januari 2017
16.00 – 17.00 uur: Ledenvergadering
17:00 - 19:00 uur: Challenge Lloyd Hotel
Vanaf 19:00: Diner (eigen kosten - apart aanmelden)

Locatie
Lloyd Hotel & Cultural Embassy
Oostelijke Handelskade 34
1019 BN Amsterdam 

 
View Event →
Nov
30
3:30 PM15:30

Challenge bij Dirkzwager Advocaten & Notarissen

In deze challenge zal Marcel Hielkema, directeur Dirkzwager advocaten & notarissen, eerst uitleggen welke vernieuwende koers zij sinds jaren varen op het gebied van kennis delen. Dit heeft hen succes gebracht: zij staan al jaren in de top van meest innovatieve juridische dienstverleners. De uitdaging zit er nu in: wat is de volgende stap op het gebied van juridische dienstverlening en kennisdeling? Welk businessmodel is mogelijk om het kennisdelen te continueren én als zelfstandig onderdeel succesvol te laten bijdragen aan Dirkzwagers groei?

Denk met ons mee. Leden van The Touchables gaan voor. Meld je hier aan.

Locatie
Kantoor Dirkzwager
Velperweg 1
6824 BZ Arnhem

 
View Event →
Nov
17
2:30 PM14:30

The Customer Experience Game

De bedrijfsmatige reis naar klantgerichtheid kent vele valkuilen én kansen. Klantgericht leiderschap is een belangrijke versneller in deze reis. Daarvoor is kennis, drive en inspiratie nodig. Nienke Bloem ccxp wordt vaak als spreekster ingehuurd, voor een keynote of workshop. Om hier beleving en fun aan te voegen heeft ze samen met Babs Asselbergs de Customer Experience Game ontwikkeld. Het spel waarbij in de boardroom gelachen, gestreden en geleerd wordt over klantgerichtheid.

Deze middag is voor jou DE KANS om dit nieuwe spel te spelen en je zo te verdiepen in Customer Experience theorie én praktijk met behulp van Gaming principes. Daarna wordt jouw hulp gevraagd. Welke feedback heb jij om het bedrijfsmatig nog beter te doen? The Touchables heeft de primeur van The Customer Experience Game!  

Programma 17 november
14:30   Inloop en koffie
15:00   Welkom door onze host bij Ricoh – Wendy Freriks
15:10    Introductie The Customer Experience Game – Nienke Bloem
15:15    The Game Speel de Customer Experience Game en leer hoe leuk het is om écht
            aan klantgericht te werken.
16:30   De Business Challenge Wij vragen jullie hulp bij ons businessmodel en promotie.
17:30   Borrel en een groots dankjewel
18:30   Naar huis

Aanmelden
Aan deze challenge kunnen maximaal 20 personen deelnemen. Aanmelden kan hier. Leden van The Touchables gaan vanzelfsprekend voor. DEZE SESSIE IS VOL 

View Event →
Jul
6
3:00 PM15:00

Inspiratiesessie ING

Als bank ben je niet per definitie populair, hoe raak je dan toch de harten van de mensen? Egmont Phlips vertelt hoe dit op corporate level vormgegeven kan worden; voor ING en voor andere (internationale) ondernemingen.  Door zijn wereldwijde intensieve contacten met bedrijven met uiteenlopende businessmodellen ontdekte Egmont Philips vier generieke succesfactoren. Op basis hiervan heeft hij een model ontwikkeld.

Door uiteenlopende casussen te behandelen krijgen The Touchables een exclusief kijkje achter de schermen bij de succesvolle internationale ondernemingen zoals Zappos, Changi Airport, Boeing, Burj al Arab en Volkswagen. Experience wordt in de toekomst nog belangrijker in branding. Sparen en  een hypotheek afsluiten kunnen klanten overal. Voor ING en voor bedrijven wereldwijd is het noodzakelijk om integraal in te blijven zetten op een prettige beleving voor de klant.  

Programma 6 juli

14.45       Ontvangst
15.00       Welkom door Pieter van der Werf en Egmont Philips, gevolgd door korte introductie aanwezigen
15.15       'Achter de schermen bij world class customer experiences: het geheim van het succes is...' door Egmont Philips
16.00       'Het belang van customer Experience in een digitaliserende wereld...' door Pieter van der Werf
16.45       Rondleiding kantoor met aansluitend borrel.

 Adres: Houtplein 9, 2012 DD in Haarlem

Aanmelden: www.aanmelden-touchables.nl

View Event →
Jun
23
4:00 PM16:00

Inspiratiesessie Amstel Hotel

Hospitality en klantbeleving in een vijf sterren omgeving. 

Tijdens deze sessie, op donderdag 23 juni a.s., gaat het om inspiratie en verkenning van de uitdagingen die de directie van het Amstel Hotel heeft. 

Gasten verwachten tenslotte al een vijfsterren ontvangst…!

Programma

16.00 uur        Ontvangst door Jeroen van Zon

16.15 uur        Rondleiding om het InterContinental Amstel Amsterdam hotel te beleven

16.45 uur        Inspiratiesessie

18.00 uur        Borrel en afsluiting

Aansluitend kunnen de deelnemers gebruik maken van een speciaal voor The Touchables samengesteld menu. Aanmelden: www.aanmelden-touchables.nl

View Event →
Mar
24
to Mar 25

Challenge De Bijenkorf

Programma:

16.00 uur ontvangst bij personeelsafdeling van het filiaal in Amsterdam
16.30 uur start bijeenkomst, met kennismaking 
16.35 uur presentatie over de strategie van de Bijenkorf in kader van klantrelatie en klantcontact 
17.30 uur rondleiding filiaal met opdracht 
18.00 uur terug in vergaderzaal 
18.15 uur terugkoppeling 
18.30 uur borrel hapje 
19.00 uur einde

View Event →